Mobile Web

Capaian Pantas

Aplikasi Sistem:    
o| SPMP POLISAS o| SPMP PPJ o| CIDOS 1.8
o| eTRANSKRIP o | eKSS o| CIDOS 2.5
o| TransBooking o| 1L5G o | HRMIS
o| Email 1GovUC o| Direktori Staf  
o| Aduan ICT o| Web KOHA  
Muat Turun Popular:
o| Pengenalan Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan : OHSMS (Kategori : Staf )    
o| Garis Panduan KPI Pensyarah Pelawat Industri (PPI) 2013-2015 ( Kategori : Pensyarah )
   
o| Borang Semakan Semula Skrip Jawapan ( Kategori : Unit EXAM )    
o| Dokumen FRP ( Kategori : Pensyarah )
   
o| Guide To Blooms's Taxonomy ( Kategori : Pensyarah )    
Bantuan/Aid, Tools & Resources
o| Manual Sistem Pengurusan Maklumat Pelajar (SPMP POLISAS & SPMP PPJ)
a) Modul iDaftar b) Tukar Katalaluan c) Modul iUPLI d) Modul iDaftar:Sticker
o| Manual Sistem eKONVO :<< Klik Disini>>
o| Manual Sistem eTRANSKRIP :<< Klik Disini>>
o| Manual Aplikasi Web KOHA :<< Klik Disini>>
o| Manual Sistem 1L5G :<< Klik Disini : Pelajar>><< Klik Disini : Pensyarah>>
o| Manual Sistem eJubah :<< Klik Disini>>
o| Manual Sistem eDirectory :<< Klik Disini>>
A++   A--  

Hebahan Terkini

 Hebahan : PELAJAR

Makluman Peperiksaan Untuk Pelajar Sesi Jun 2017

 

KEPUTUSAN RASMI

Tarikh keputusan rasmi peperiksaan akhir Sesi Jun 2017 adalah pada 20 November 2017 dan pelajar boleh membuat semakan keputusan pada tarikh berkenaan.

Keputusan peperiksaan boleh diketahui melalui cara-cara berikut;

 i.  Rujuk papan notis jabatan untuk mengetahui status keputusan peperiksaan mulai 20 November 2017                  

 ii. Rujuk laman Sistem Pengurusan Maklumat Politeknik iaitu http://spmp.polisas.edu.my

       (Perkhidmatan on-line: i-exam)

 iii. Hubungi Unit Peperiksaan POLISAS:

      Pej. Am: 09 - 5655348 / Peg. Peperiksaan: 09 - 5655349

 

RAYUAN

Tarikh akhir rayuan bagi Sesi Jun 2017 pada 04 Disember 2017. Rayuan selepas tamat tempoh yang dibenarkan tidak akan dipertimbangkan.

   i.   Rayuan Untuk Menyemak Semula Skrip Jawapan peperiksaan hendaklah disertakan dengan bayaran sebanyak RM25.00 bagi   setiap kursus dalam bentuk wang pos/kiriman wang atas nama PENGARAH POLISAS serta muat turun LAMPIRAN 1. Borang yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat tertera di bawah.

   ii. Rayuan Keputusan Peperiksaan hendaklah disertakan dengan bayaran sebanyak RM50.00 dalam bentuk wang pos/kiriman wang atas nama PENGARAH POLISAS dan hendaklah disertakan dengan surat rasmi sepertimana LAMPIRAN 2 kepada;

      Jawatankuasa Peperiksaan POLISAS

      Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah

      Semambu, 25350 Kuantan, Pahang

      (u.p: Pegawai Peperiksaan)

     atau melalui e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Sila nyatakan no. telefon anda apabila berurusan untuk tindakan SEGERA

Permohonan rayuan hendaklah disertakan bersama Folder Penilaian PB (folio PB) bagi kursus berkenaan sekiranya berkaitan dengan kes rayuan anda. Rayuan hendaklah disertakan dengan alasan-alasan yang munasabah dan bahan/dokumen bukti yang berkaitan sebagai sokongan.

                                                  KEPUTUSAN RASMI SELEPAS RAYUAN ADALAH MUKTAMAD

 

PENILAIAN KHAS (MP)

Bagi pelajar semester akhir yang gagal SATU kursus sahaja, Penilaian Khas (Mengulang Penilaian) bagi kursus berkenaan akan dilaksanakan pada 18 Disember 2017 – 22 Januari 2017 dan keputusan rasmi pada 29 Januari 2017

Sesi Taklimat dan Pendaftaran Kursus Penilaian Khas (MP)

           Tarikh : 18 Disember 2017 (ISNIN)

           Tempat : AUDITORIUM, POLISAS

            Masa : 9.00 Pagi

* KEHADIRAN BAGI PELAJAR YANG TERLIBAT ADALAH DIWAJIBKAN

 

 

 

 

Sumber : Maklumat hebahan ini diterima melalui email dari Unit Peperiksaan, POLISAS pada 09/10/17, jam 10:28 pagi.

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Aplikasi On-Line

Link Agensi

1malaysia MYID MSCMalaysia MAMPU YIM
MyGovernment KPM JPA POLITEKNIK HALAL
SENARAI POLITEKNIK EPSA MDEC Jobs Malaysia
Go to top
Switch To Mobile