Mobile Web

Capaian Pantas

Aplikasi Sistem:    
o| SPMP POLISAS o | HRMIS o| CIDOS 1.8
o| eTRANSKRIP o | eKSS o| CIDOS 2.5
o| TransBooking o| 1L5G o| CIDOS 3.5
o| Email 1GovUC o| Direktori Staf  
o| Aduan ICT o| Web KOHA  
Muat Turun Popular:
o| Pengenalan Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan : OHSMS (Kategori : Staf )    
o| Garis Panduan KPI Pensyarah Pelawat Industri (PPI) 2013-2015 ( Kategori : Pensyarah )
   
o| Borang Semakan Semula Skrip Jawapan ( Kategori : Unit EXAM )    
o| Dokumen FRP ( Kategori : Pensyarah )
   
o| Guide To Blooms's Taxonomy ( Kategori : Pensyarah )    
Bantuan/Aid, Tools & Resources
o| Manual Sistem Pengurusan Maklumat Pelajar (SPMP) : Tukar Katalaluan 
o| Manual Sistem eTRANSKRIP :<< Klik Disini>>
o| Manual Aplikasi Web KOHA :<< Klik Disini>>
o| Manual Sistem 1L5G :<< Klik Disini : Pelajar>><< Klik Disini : Pensyarah>>
o| Manual Sistem eDirectory :<< Klik Disini>>

 

A++   A--  

Hebahan Terkini

Kategori : PELAJAR

Makluman Peperiksaan Sesi Dis 2019

 

1. KEPUTUSAN RASMI

    Tarikh keputusan rasmi peperiksaan akhir Sesi Disember 2019 adalah pada 16/05/2020 dan pelajar boleh membuat semakan keputusan pada tarikh berkenaan.

    Keputusan peperiksan boleh diketahui melalui cara-cara berikut:

      i) Rujuk laman Sistem Maklumat Politeknik iaitu : http://spmp.polisas.edu.my (Perkhidmatan online :i-exam)

      ii)Hubungi Unit Peperiksaan POLISAS : Pej.Am : 09-5655348 / Peg.Peperiksaan : 09-5655349

 

2. RAYUAN

    Tarikh akhir rayuan bagi Sesi Disember 2019 adalah pada 29/05/2020. Rayuan selepas tamat tempoh yang dibenarkan tidak akan dipertimbangkan. keputusan rayuan akan dimaklumkan kepada pelajar pada 08/06/2020.

       i.  Rayuan keputusan peperiksaan hendaklah dibayar secara atas talian ke: 

               

        selepas  pembayaran dibuat pelajar dengan segera perlu menghantar bukti pembayaran melalui whatsapp ke nombor talian 019-9310671

     ii. Pelajar perlu menghantar surat rasmi sepertimana LAMPIRAN 1 dan bukti pembayaran melalui email ke alamat This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. dan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

     iii. Rayuan hendaklah disertkan dengan alasan-alasan yang munasabah dan bahan/dokumen bukti yang berkaitan sebagai sokongan. KEPUTUSAN RASMI SELEPAS RAYUAN ADALAH MUKTAMAD.

 

3. PENILAIAN KHAS (PK) ATAU MENGULANG PENILAIAN(MP)

    Pelajar yang layak Penilaian Khas aalah pelajar semester akhir yang gagal SATU kursus sahaja dan gagal buka disebabkan kehadiran kurang 80%. PK bagi kursus berkenaan akan dilaksankan pada 08 Jun 2020 - 03 Julai 2020.

    Keputusan rasmi PK adalah pada 08/07/2020.

    * Pelajar dikehendaki berhubung dengan pensyarah yang terlibat pada 08 Jun 2020.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sumber maklumat ini diterima melalui email dari Unit Peperiksaan melalui email pada 20/05/2020, jam 11.58 malam.

                   

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Aplikasi On-Line

Go to top