Mobile Web

Capaian Pantas

Aplikasi Sistem:    
o| SPMP POLISAS o | HRMIS o| CIDOS 1.8
o| eTRANSKRIP o | eKSS o| CIDOS 2.5
o| TransBooking o| 1L5G o| CIDOS 3.5
o| Email 1GovUC o| Direktori Staf  
o| Aduan ICT o| Web KOHA  
Muat Turun Popular:
o| Pengenalan Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan : OHSMS (Kategori : Staf )    
o| Garis Panduan KPI Pensyarah Pelawat Industri (PPI) 2013-2015 ( Kategori : Pensyarah )
   
o| Borang Semakan Semula Skrip Jawapan ( Kategori : Unit EXAM )    
o| Dokumen FRP ( Kategori : Pensyarah )
   
o| Guide To Blooms's Taxonomy ( Kategori : Pensyarah )    
Bantuan/Aid, Tools & Resources
o| Manual Sistem Pengurusan Maklumat Pelajar (SPMP) : Tukar Katalaluan 
o| Manual Sistem eTRANSKRIP :<< Klik Disini>>
o| Manual Aplikasi Web KOHA :<< Klik Disini>>
o| Manual Sistem 1L5G :<< Klik Disini : Pelajar>><< Klik Disini : Pensyarah>>
o| Manual Sistem eDirectory :<< Klik Disini>>

 

A++   A--  

Hebahan Terkini

KATEGORI : PELAJAR

Makluman Keputusan Peperiksaan Dan Rayuan Bagi Sesi Jun 2020

KEPUTUSAN RASMI

Tarikh keputusan rasmi peperiksaan akhir Sesi Jun 2020 adalah pada 27/02/2021 dan pelajar boleh membuat semakan keputusan pada tarikh berkenaan.

Keputusan peperiksaan boleh diketahui melalui cara-cara berikut;

  i. Rujuk papan notis jabatan untuk mengetahui status keputusan peperiksaan mulai 27/02/2021

  ii. Rujuk laman Sistem Pengurusan Maklumat Politeknik iaitu http://spmp.polisas.edu.my (Perkhidmatan on-line: i-exam)

  iii. Hubungi Unit Peperiksaan POLISAS: Pej. Am: 09 - 5655348 / Peg. Peperiksaan: 09 - 5655349

RAYUAN

Tarikh akhir rayuan bagi Sesi Jun 2020 pada 12 Mac 2021.

Rayuan selepas tamat tempoh yang dibenarkan tidak akan dipertimbangkan. Keputusan rayuan akan dimaklumkan kepada pelajar pada 22/03/2021.

i. Rayuan Untuk Menyemak Semula Skrip Jawapan peperiksaan hendaklah disertakan dengan bayaran sebanyak RM25.00 bagi setiap kursus dalam bentuk wang pos/kiriman wang atas nama PENGARAH POLISAS serta muat turun LAMPIRAN 1.

ii. Rayuan Keputusan Peperiksaan hendaklah disertakan dengan bayaran sebanyak RM50.00 dalam bentuk wang pos/kiriman wang atas nama PENGARAH POLISAS dan hendaklah disertakan dengan surat rasmi sepertimana LAMPIRAN 2 kepada:

                Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah

                Semambu, 25350 Kuantan,

                Pahang (u.p: Pegawai Peperiksaan)

                atau melalui e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.                                         >> Sila nyatakan no. telefon anda apabila berurusan untuk tindakan SEGERA

Permohonan rayuan hendaklah disertakan bersama Folder Penilaian PB (folio PB) bagi kursus berkenaan sekiranya berkaitan dengan kes rayuan anda.

Rayuan hendaklah disertakan dengan alasan-alasan yang munasabah dan bahan/dokumen bukti yang berkaitan sebagai sokongan.

                                                  KEPUTUSAN RASMI SELEPAS RAYUAN ADALAH MUKTAMAD

PENILAIAN KHAS (MP)

Bagi pelajar semester akhir yang gagal SATU kursus sahaja,

Penilaian Khas (Mengulang Penilaian) bagi kursus berkenaan akan dilaksanakan pada 22/03/2021 – 16/04/2021 dan keputusan rasmi pada 21/04/2021.

Sesi Taklimat dan Pendaftaran Kursus Penilaian Khas (MP)

     Tarikh : 22/03/ 2021 (Isnin)

     Tempat : JABATAN, POLISAS

     Masa : 9.00 Pagi

      * KEHADIRAN BAGI PELAJAR YANG TERLIBAT ADALAH DIWAJIBKAN

 

 

  >> Memo Hebahan.

 

 

 

 

 

Sumber : Maklumat hebahan ini diterima daripada En.Ilyas Bin Ishak (Pegawai Peperiksaan) pada 26/02/2021 jam 11.00 pagi.

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Aplikasi On-Line

Go to top